2014年5月20日 星期二

【轉載】蘋果動新聞﹣【韓潮熱】港男繡眉!扮都敏俊要痛得起 (20 MAY 2014)

【轉載】蘋果動新聞﹣【韓潮熱】港男繡眉!扮都敏俊要痛得起 (20 MAY 2014) 

首先代表FELLE BEAU美生堂在此感謝蘋果的採訪及MODEL HERMAN的落力參與,
我們會繼續努力,為大家的美麗努力!




【尋找香港的首爾】為了型,你可以去到多盡呢?做文員Herman睇完《來自星星的你》之後,除了喜歡都敏俊的齊蔭頭外,還忍痛繡韓式一字眉!

記者:鄒倩婷 攝影:馮就康

「我 都有睇《星星》架,我心態係覺得試一試,突破啲吖嘛!」Herman指自己之前眉疏和短,所以返工見客時,要用頭髮蓋著一邊眉。為了一勞永逸,他大膽地嘗 試近兩年才興起的韓式3D繡眉。由於效果不同以前用機紋眉般實色,更好像真毛般有立體感和自然,所以稱為3D繡眉,一般能維持3年。

繡眉的過程只需30分鐘,首先麻醉、修眉,再畫眉型,最後逐筆人手繡眉毛。不論男女生,一般選用淺啡色混合深色是最自然。Herman表示繡完後變型了、精神了和有自信了!

美 生堂創辦人、擁有14年美容經驗的JoJo指,現在韓風襲港,不論男女都流行畫一字眉,但提醒要小心,因為不是人人都適合,「較成熟、過了50歲的人用粗 眉其實唔靚,同埋本身個樣好惡,畫粗眉會變成賊樣,仲有臉圓嘅都唔適合,出到嚟會好似《忍者亂太郎》個新丁咁,都唔襯!」她認為最襯一字眉的,是鵝蛋形和 長臉形的人,會做到更年輕、更可愛甜美的效果。

JoJo又即場教授畫一字眉的技巧,「好簡單咁由眉頭到眉尾,好似用間尺喺下面畫一條平 線,然後喺上面就返位上色,咁就畫到一條平眉。」她又提醒眉峰較高的朋友不要畫得太平,否則不相襯,而顏色最好選淺色,效果會更自然,否則會變成王小虎!  

 


今日我的分享就以上~ 謝謝收看!! JoJo Sum
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
  如有任何查詢,歡迎致電Felle Beau 美生堂門市

銅鑼灣店:銅鑼灣渣甸街50號渣甸中心20樓全層
電話:25544552

旺角店:旺角彌敦道610號荷里㓉商業中心11樓1102室
電話:27722162

中環店:中環士丹利街11號20樓全層
電話:28800707

門市營業時間:
星期一至五11:00-21:30
星期六及公眾假期10:00-19:00
星期日及勞工假期休息

非營業時間的查詢,歡迎隨時in box或what's app 62032969聯絡
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣



沒有留言:

張貼留言